annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Netwerk settings sony srs-zr5

profile.country.NL.title
Jjandre
Nieuw

Netwerk settings sony srs-zr5

Nadat ik mijn sony SRS-ZR5 een fabrieksinstellingen reset heb gegeven lukt het niet meer het apparaat goed in het netwerk te krijgen. Hij zou automatisch via DHCP een ip adres moeten krijgen maar dat gebeurt niet. In de Music Center app staat steeds "instellingen vereist". Als ik daar op klik moet het wachtwoord voor de wifi worden ingevoerd. Dat staat er dat dat ongeveer 2 minuten kan duren en eindigt met dat het mislukt is een met de vraag of je het opnieuw wilt proberen. Een dat heb ik intussen al tientallen keren gedaan. Als ik hem verbind met de pc via LAN kan ik de netwerk instellingen handmatig invoeren. Dan is hij zichtbaar in het netwerk maar Chromecast werkt niet. De Google Home app ziet hem wel maar als offline. De firmware versie is de laatste, 6 34. Iemand enig idee nog hoe dit op te lossen?

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
ChanelSony
Lid

Hi @Jjandre ,

 

Chanel van Sony hier.

Ik heb het even intern doorgevraagd en heb dit te horen gekregen:

Ik heb hier helaas ook geen antwoord passend op is vaak de combinatie met bepaalde routers die dergelijke problemen kan veroorzaken. Weet dat bijvoorbeeld een snelle roamingsfunctie van routers nog wel eens roet in het eten kunnen gooien. Zo heb ik zelf deze functie in mijn TP-Link Deco set uitgeschakeld en daarmee is bij mij het probleem opgelost.

Sorry voor het ongemak en ik hoop dat dit alsnog helpt.

Fijne dag!