annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Koptelefoon WH-1000XM5 in de war

profile.country.NL.title
chantal-femke
Nieuw

Koptelefoon WH-1000XM5 in de war

Goede dag, ik heb pas een sony koptelefoon gehad. De WH-1000XM5. Super mooi ding. Maar nu gaat hij telkens vanzelf uit. En de noise canceling is telkens in de war. Als ik op de knop druk op de koptelefoon waar je de noise canceling mee bedient dan doet ie het de ene x wel en de andere x niet. Dan weer doet ie het wel en zie ik het in de app verspringen maar dan hoor ik door de koptelefoon weer niet het geluidje die daar bij hoort. Ik baal erg omdat het niet een goedkope koptelefoon is. Ik ben al naar de winkel geweest en die wil hem wel opsturen om na te laten kijken. Maar ik kan niet een week zonder. Ik ben hoog sensitief en heb last van misofonie. Sinds ik deze koptelefoon heb heb ik een uitweg als ik het niet trek en met mijn buren is dat meerdere keren per dag. Nu zei de winkel dat het ook aan de software kon liggen en dat het met een update misschien weer beter gaat. Ik hoop dat en dat ik hem niet kwijt ben. En dat het niet aan de mijne zelf licht. Overigens deed hij het in het begin gewoon goed. Misschien weet iemand hier meer over en kan mij gerust stellen. Groetjes en bedank voor degene die de moeite neemt om te reageren. 

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
ChanelSony
Lid

Hi @chantal-femke ,

 

Chanel van Sony hier. Wat vervelend dat dit gebeurt, ik heb het intern doorgegeven en hopelijk kan ik snel bij je terug komen met een oplossing.

Fijne dag!

profile.country.NL.title
victor2023
Nieuw

Is hier al een oplossing voor gevonden? Ik het niet, maar ben wel nieuwsgierig.

jaapstig
Nieuw

Ik heb het zelfde probleem. De noise canceling valt steeds uit. Ik gebruik het in mijn band om het volume dat mijn oren teistert te verlagen. Ik heb last van tinnitus en hyperacusis. Met de Sony wh-1000xm5 kan ik behoorlijk goed functioneren op het podium. Wat moet ik doen om dit probleem te verhelpen?

profile.country.NL.title
chantal-femke
Nieuw

Ik hoop het. Er is nog steeds geen oplossing hiervoor.

 

Ik zag al dat iemand anders  het ook heeft.