annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Bluetooth koppelt geen headsets meer

profile.country.NL.title
Boudieyoudie
Nieuw

Bluetooth koppelt geen headsets meer

Hi allen,

 

Heb al enige jaren een KD-49XH9505 tv in gebruik. Sinds kort koppelt hij geen Bleutooth headsets meer. Bestaande koppelingen zijn uit de lijst verdwenen. De afstandsbediening is nog wel verbonden via BT lijkt het. 

 

Ik heb veel verschillende headsets geprobeerd (heb er toevallig een boel tot mijn beschikking) maar niets lukt. Het hele proces gaat zoals gebruikelijk. De headset wordt gevonden er komt een koppel scherm en daarna gebeurd er niets en wordt er aan gegeven dat de koppeling niet gelukt is. Ik heb bt, de tv opnieuw op gestart en de stroom er af gehad.... Heb geen enkele zin om weer een factory reset te doen... Iemand ideeën?

 

Groet

 

Boudewijn

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Busra-Sony
Lid

Hi, ik ga het intern navragen voor je!

profile.country.NL.title
Boudieyoudie
Nieuw

Fyi firmware is BRAVIA_UR3_EU-User 10 GTQ3.200305.006.S36 660521

profile.country.NL.title
Busra-Sony
Lid

Het gebeurt wel eens dat de de Bluetooth module van deze TV's defect raakt. Dus die zou dan vervangen moeten worden. Daarvoor kan je de TV ter reparatie aanmelden via mijn.reparatie.nl

 

Ik hoop je hierbij voldoene geholpen te hebben :slight_smile:

profile.country.NL.title
Boudieyoudie
Nieuw

Hi Busra,

 

nog niet helemaal nee. de pagina die je voorstelt linked naar een hostingpartij en niet een reparatie service. 

 

Deze bluetooth module kan gewoon kapot gaan..... dat is weinig vertrouwen gevend. Toen ik de TV kocht heb ik al veel contact gehad met de helpdesk omdat de ondertiteling bij 4k content de wit waarden gigantisch opblies. Veel zwart lichte dus extreem op. 

 

Nu faalt blijkbaar zomaar de BT module. Ik neem aan dat de voorgestelde reparatie niet gratis is en met verzending etc. dik boven €100,- zal kosten.

 

Ik weet niet of ik in de toekomst weer voor een Sony kies op deze manier. 

 

Met vriendelijjke groet, 

 

Boudewijn