annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Nieuwe (officiële) Sony Alpha website: www.alphauniverse.com

profile.country.NL.title
albertdros
Bijdrager

Nieuwe (officiële) Sony Alpha website: www.alphauniverse.com

Sony heeft een nieuwe website gelanceerd puur gericht op de Sony Alpha camera's. Het lijkt een volgende stap om zich echt op de 'pro' doelgroep te richten maar ook om de Alpha lijn meer erkenning te geven. Vooralsnog alleen in USA, maar we kunnen natuurlijk wel onze images taggen met #sonyalpha :slight_smile:

 

www.alphauniverse.com

 

Ziet er allemaal strak uit! Hopelijk komt dit ook snel naar Nederland, evenals de 'pro' support!

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Inderdaad, zag hetzelfde bericht. Ik hoop wel dat het echt een toegevoegde waarde is voor gebruikers. 

profile.country.NL.title
albertdros
Bijdrager

Ik heb gister met de content verzorger van deze website gesproken en die vertelde mij dat dit voorlopig nog echt puur voor Sony US is, wat natuurlijk jammer is. Het zou leuk zijn als alle regio's ook samen een 'community' hebben maar dit lijkt er voor als nog niet in te zitten. Misschien iets voor de toekomst :slight_smile: De website ziet er in ieder geval mooi uit, en ik heb gelijk mijn 'ISS melkweg' foto verhaal maar aangeboden :slight_smile: Want internationale content, dat wordt wel gewaardeerd.