annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Nabewerking video

profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

Nabewerking video

Werkte tot op heden met Adobe Premiere Elements 12.

 

Gelet op de mogelijkheid van 4K zal ik moeten updaten.

Ken het programma intussen door en door en ben er tevreden over.

 

Ondersteund Elements 14 alle mogelijkheden van de (nieuwere) diverse codecs die Sony gebruikt? Dus zowel XAVC en ook de S uitvoering daarvan.

Ondersteund het colorgrading, S-log etc.

Of doe je dat ergens anders. Dat hele gedoe moet ik nog leren.

 

Waar kan ik zonder de wereld aan filmpjes op YouTube etc. daar compacte info over vinden?

 

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Ik moet toegeven dat ik alles via youtube, zelf uitzoeken of via een online help zou doen.

 

Een goed boek is het enige wat je ook nog kan doen, of een echte cursus volgen, maar daar heb ik er nog geen van tegen gekomen.

 

Als je een boek maar niets vindt (of ze nog moeten verschijnen), is online info samenrapen wellicht de "snelste" optie...

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Premiere Elements 14 heeft inderdaad de mogelijkheid om 4k te bewerken.

 

Misschien een mogelijkheid om een 30 dagen trial te downloaden? Meeste Adobe programma's bieden die mogelijkheid.

profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

@Amfion

 

Dank voor je suggestie.

 

Dit was mij wel bekend, en daarmee los je het probleem ook wel op, echter ....

Ik had graag geweten of ze "alle" codecs van Sony oppaken.

Vooral de XAVC S. Of ze intern die handel stiekem ombouwen, naar een lagere klasse.

En dat kun je dan vast niet zien. Vandaar mijn info vooraf.

 

Contact leggen met Adobe gaat enorm moeilijk. Ook via hun forum vind ik het een drama.

Ons lieve Heer krijg je eerder aan de jas als Adobe.

 

In hun specificatie geven ze aan, vooral de GoPro's, Sony en Panasonic GH4, te ondersteunen.

Maar ontbreekt, zoals gezegd de info, of alle codecs, van in dit geval Sony, worden ondersteund.

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Tsja... Als Adobe zelf deze info niet geeft denk ik dat er niet heel makkelijk aan te komen zal zijn.

Dan zou er iemand moeten zijn die dit soort dingen software-matig aan t uitpluizen is geweest.

 

Ik zou de proef op de som nemen met de trial, misschien kun je dan meer ontdekken dan op de site of het forum van Adobe.

 

Succes!