annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Hoe installeer ik een HVL F42AM op mijn A550

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
jeepingon
Bezoeker

Hoe installeer ik een HVL F42AM op mijn A550

Onlangs kocht ik een externe flitser HVL F42AM voor mijn A 550. Echter, ik krijg deze niet gesincroniseerd.

Ik kan geen enkele instelling vinden welke een externe flitser zou aansturen.

Wie heeft raad?........

Dank je on de tijd te nemen mijn vraag te lezen en te antwoorden.

Groeten,

Dirk

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Er is niets te "installeren".

1) Zorg dat je opgeladen batterijen in de flits steekt, als je de flits aanzet, zouden de lampjes moeten aangaan.

2) Zet de flits op de camera, zet flits en camera aan.

3) Druk op de Fn knop, je hebt daar de flitsmodus, als je de flits draadloos wil gebruiken, zet deze dan op "WL" van wireless. Je flits verandert mee.

4) Haal de flits nu van je camera en zet de kleine ingebouwde flits van je A550 open. Als controle zou WL op de externe flits moeten branden en intermitterend het rode lampje op de voorzijde van je externe flits moeten branden.

Als je natuurlijk niet draadloos wil flitsen, dan zet je bij Fn je flits op invulflits.

Flits erop los!

_____________________________________________________
Sony Alpha Training

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Er is niets te "installeren".

1) Zorg dat je opgeladen batterijen in de flits steekt, als je de flits aanzet, zouden de lampjes moeten aangaan.

2) Zet de flits op de camera, zet flits en camera aan.

3) Druk op de Fn knop, je hebt daar de flitsmodus, als je de flits draadloos wil gebruiken, zet deze dan op "WL" van wireless. Je flits verandert mee.

4) Haal de flits nu van je camera en zet de kleine ingebouwde flits van je A550 open. Als controle zou WL op de externe flits moeten branden en intermitterend het rode lampje op de voorzijde van je externe flits moeten branden.

Als je natuurlijk niet draadloos wil flitsen, dan zet je bij Fn je flits op invulflits.

Flits erop los!

_____________________________________________________
Sony Alpha Training