annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Aanpassing koffer voor Came TV Single - Zoom 6 past er nu bij in.

profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

Aanpassing koffer voor Came TV Single - Zoom 6 past er nu bij in.

Intussen het koffertje van de Came TV aangepast, door het schuim iets weg te snijden.

 

De Zoom 6 recorder past er nu bij in.

 

De hele handel uiterst compact.

 

Dat is de camera uiteindelijk ook.

 

 

Came TV + Zoom 6 in koffer  - met tekst.jpg

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
albertdros
Bijdrager

Ziet er goed uit zo Tjardi. Misschien leuk om een keer een complete 'basic' video guide voor de A7rII te schrijven in het Nederlands, inclusief tips en tricks. Je bent er nu nog erg druk mee zie ik, maar dat kan natuurlijk leuk zijn voor de toekomst. Dit zal Sony ook zeker op prijs stellen en delen op hun sociale media kanalen :slight_smile: 

profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

Beste Albertdros,

 

Het schrijven van hele instructieboeken etc. laat ik graag over aan mensen die er echt wat van weten.

 

Ik ben nog maar net in de club. Wil graag dingen delen. Weet minstens even veel niet,als wel!

Hoop dat daarop gereageerd wordt.

Daar kan ik namelijk vaak veel van leren.

 

 

 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ik denk dat je er best wat van weet hoor :wink:

 

De mate waarin je visueel uitlegt wat je doet is toch ideaal voor de startende fotograaf? 
Artikelen met meer diepte zijn ook beschikbaar van anderen hoor. En er wordt nog genoeg geschreven 

profile.country.NL.title
albertdros
Bijdrager

Daarom had ik het ook over een 'basis' tutorial Tjardi. In principe ben je daar nu eigenlijk al een beetje mee bezig. Het is handig om al je video bevindingen met de en posts van de A7RII op ten duur op 1 plek te hebben.