annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

NETFLIX !

OPGELOST
Sander8
Nieuw

NETFLIX !

Beste Sony, 

 

De opmars van Netflix in Nederland valt wat mij betreft niet te negeren. Het is echter nog niet aanwezig op mijn NX720 (2011). Gezien de prijs van dit soort TV's (en het feit dat het er in de VS wel op staat) .. wordt het m.i. tijd voor een officiëel statement hieromtrent en wat actie ! 

 

Ik vertrouw erop dat er binnenkort een firmware update komt met Netflix ! 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het komplete overzicht: Netflix op Sony producten 

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.nl_NL.title
moby_toby
Ontdekker

Ik heb zelf een HX920 , ik zou ook graag netflix willen kijken

 

Ik zit ook met smart te wachten op de update.

Tags (1)
frhoog
Ontdekker

Ik heb een EX720, een televisie waarop in Amerika wel Netflix staat.

Graag verneem ik van Sony Nederland een officieel statement of Netflix beschikbaar komt voor mijn TV.

Door de helpdesk wordt ik aan het lijntje gehouden en voel ik me niet serieus genomen.

ClarissaW
Lid

Hallo frhoog,

 

We hebben gecheckt met Sony en zij kunnen nog niet zeggen of Netflix beschikbaar wordt voor de EX720.Het antwoord is dat Netflix al langer beschikbaar is in Amerika en daarom al op meerdere modellen kan worden gespeeld. Wellicht dat het in Nederland ook een kwestie van tijd is, maar Sony laat zich daar dus nog niet op vast leggen.

 

Helaas, maar het is doorgegeven dat het een drukkende zaak is die door meerderen wordt aangekaart. Hopelijk laat een update dan ook niet meer lang op zich wachten.

 

met vriendelijke groet,


Clarissa

davermeulen
Nieuw

Onzin! Heb ook een EX720 en ook ik had/heb dat probleem. Toen de SMP-N200 gekocht want daar zou wel Netflix op staan volgens de meneer van Sony. Maar dus niet. Voel me genomen. Terug naar de winkel en zij hebben contact opgenomen met hun tegenpool bij Sony. En die verklaarde dat er een update komt voor de mediaplayer met een dag of 14! Ondertussen de Apple TV aangeschaft en.....BINGO!!!!!!! (Kost trouwens ongeveer hetzelfde bij MM).

 

Als over 14 dagen de mediaplayer nog geen update geeft gaat hij terug naar de winkelier die hem aan Sony opstuurt om daar dan maar de updat te regelen.

 

Groet

 

***** Vermeulen

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Het heeft geen enkele zin op binnen 14 dagen de N200 op te sturen naar Sony voor een update zolang deze niet beschikbaar is.

 

Als er een update beschikbaar komt voor de N200 dan wordt deze automatische geinstalleerd.

 

De verkoper had je beter moeten informeren dat er op de N200 tot op dit nog geen netflix applicatie beschikbaar is.

Wel is de Netflix applicatie op de NSZ-GS7 beschikbaar.

 

Wat te denken van de mogelijkheid dat de N200 niet aan je verwachting voldoet en deze is aangeschaft met foute verkoop informatie.

De winkel is dan verplicht volgens de Nederlandse wet verplicht de N200 terugnemen.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Loubella
Lid

I found this:

Overzicht Sony BRAVIA-modellen De Netflix-app is automatisch beschikbaar op alle Sony BRAVIA-modellen vanaf 2012, inclusief de W9-serie ´EISA Europese TV van het Jaar 2013´ en de tijdens IFA 2013 aangekondigde 65 inch BRAVIA W85. Dit is de grootste Sony Full HD LED-televisie van dit moment.

http://www.sony.nl/hub/netflix-1-maand-gratis

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het komplete overzicht: Netflix op Sony producten 

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
dnaswitcher
Ontdekker

Waarom wordt een overzicht van Sony producten waarin de HX-lijn uit 2011 ontbreekt, gemarkeerd als oplossing voor de OP?
Zelf heb ik de HX920, zou een update die Netflix daarop mogelijk maakt ook zeer op prijs stellen en nog geen verklaring gevonden/gekregen voor het feit dat de HX929 wèl 'gewoon' Netflix capabel is (m.a.w.: de software is er toch al? Waarom niet in NL?).
profile.country.NL.title
dnaswitcher
Ontdekker

Gisteren nieuwe firmware op mijn HX920 doorgekregen (pkg4.025eua-0104) maar NOG STEEDS GEEN NETFLIX APP!
Ook nog nergens een changelog gevonden dus verder geen idee wat deze toch wel onverwachte update (Sony stopt immers doorgaans al binnen een jaar na (dure) aankoop met support/softwareontwikkeling, zelfs als de laatste update halfgaar is zoals voor mijn Tablet S) ons heeft gebracht...
...de support site maakt nog geen melding maar mocht die komen, verwacht ik toch alleen maar een nietszeggend: "Verbetert de prestaties van de tv" aan te treffen.
Bovenstaande teruglezend, merk ik dat ik vrij chagrijnig overkom maar dat klopt eigenlijk ook wel vanwege teleurstelling in mijn Sony aankopen (de tv, de tablet maar ook mijn (dure) G-lens ben ik al sinds december kwijt aan Sony's reparatiedienst (TechRepair) zonder fatsoenlijk op de hoogte gehouden te worden van status. Oké, nu ga ik off-topic (zou bíjna mijn ongenoegen over Sony Music Unlimited gaan spuien) maar begrijpelijk als ik zeg: "Sony staat (even) niet meer op mijn favorietenlijst"?